TELEFONI

Vtech VSP 735
• Do 5 SIP naloga
• 32 programabilna tastera
• Imenik do 1000 unosa
• Ne uznemiravaj (DND)
• Trosmerna lokalna konferencija
• Zabrana / blokiranje poziva (blokiranje anonimnih / crnih lista)
• INTERFON
• MUTE
• REDIAL
• HOLD
• CALLER ID (Identifikacija poziva)
• AC ADAPTER UKLJUČEN
• MREŽNI KABAL UKLJUČEN

Vtech VSP 715
• Displej sa pozadinskim osvetljenjem
• Sikerfon
• Do 2 SIP naloga
• Do 6 aktivnih SIP sesija
• trosmerna konferencija
• Dnevnik poziva sa 200 unosa
• 2 tastera za programiranje
• LED svetlo za upozorenje na poziv na čekanju
• Dual 10/100 Mbps Ethernet portovi
• Omogućeno napajanje preko Etherneta
• Dnevnik poziva sa 200 unosa
• mrežni kabl je uključen
Yealink W53P IP DECT telefon
- SIP DECT telefon visokih performansi
- 1.8" 128 x 160 TFT kolor ekran sa intuitivnim korisničkim interfejsom
- Do 8 istovremenih poziva
- Do 8 DECT bežičnih slušalica
- Do 8 VoIP naloga
- Podržava Opus audio kodek
- Do 18 sati razgovora (u idelanim uslovima)
- Do 200 sati na "standby" režimu (u idelanim uslovima)
- Brzo punjenje: 10 minuta punjenja za 2 sata razgovora
- TLS i SRTP sigurnosna enkripcija
- Sistem za eliminaciju buke
- Priključak 3.5mm "jack" za naglavne slušalice
- Mogućnost montaže punjača na zid

VTech VSP736 SIP telefon
• Do 6 SIP naloga
• 32 programabilna tastera
• Imenik do 200 unosa
• Ne uznemiravaj (DND)
• Trosmerna lokalna konferencija
• Zabrana / blokiranje poziva (blokiranje anonimnih / crnih lista)
• INTERFON
• MUTE
• REDIAL
• HOLD
• CALLER ID (Identifikacija poziva)

VOIP TELEFONSKE CENTRALE
Poslovanje svih privrednih subjekata zavisi od pouzdanosti i bezbednosti telekomunikacionog sistema. Danas se posluje u kompetitivnom okruženju koje zahteva vrhunske komunikacione i IT sisteme.
Postoje tri glavna razloga zbog kojih se prelazi sa klasične na IP telefoniju, i to su:
- smanjenje troškova poslovanja,
- povećana fleksibilnost sistema i
- unapređenje korisničkog servisa.
Moderna IP rešenja mogu značajno umanjiti telefonske račune pre svega zbog eliminisanja međugradskih i međunarodnih poziva. Zahvaljujući povezivanju svih poslovnih jedinica u jedinstveni sistem, IP telefonija omogućava besplatne pozive između korisnika unutar iste mreže. Za kompanije koje imaju veliki broj poslovnica i radnika na terenu, to je velika prednost.

VOIP CALL CENTER

Programi za povećanje produktivnosti mogu da transformišu desktop aplikacije u multimedijalni komunikacioni centar koji omogućava: pozivanje iz baze podataka, contact screen pop-up, identifikaciju poziva i integraciju kalendara, pa zaposleni imaju veću kontrolu voice i e-mail poruka i mogu ih prosleđivati kolegama, pozivati jedni druge i uspostavljati konferencijske pozive.
Softphone aplikacije zaposlenima omogućavaju da budu u pokretu, a da im se pozivi rutiraju na laptop i da budu operativni sa bilo koje lokacije, a što je još važnije, omogućeno je klijentima da komuniciraju sa svojim kontaktom čak i kada je na putu.
Zahvaljujući integraciji IP telefonije, kompjuterskih tehnologija i poslovnih aplikacija, sistem može da pruži pravu informaciju operateru u pravom trenutku – kada se korisnik javi. Tada se na ekranu pojave brojevi telefona i računa, kao i trenutno stanje na računu.
Sistem eliminiše mogućnost da se klijentu postavljaju ista pitanja više puta, zato što se najnovije informacije uključujući i beleške koje su napravljene tokom prethodnih poziva pojavljuju na ekranu operatera. Sve ove mogućnosti korisničkog servisa povećavaju zadovoljstvo klijenata.
NAŠA USLUGA JE KOMPLETNA - PROIZVODNJA ISPORUKA MONTAŽA PROGRAMIRANJE ODRŽAVANJE
PREVENTIVNO ODRŽAVANJE TELEFONSKIH SISTEMA
Kao svaki sistem i ovaj zahteva nadzor i održavanje koji su obezbeđeni u garantnom roku, a nakon isteka garancije možete potpisati ugovor o održavanju koji garantuje obezbeđenje neprekidnog rada i produženja roka trajanja vaše telefonske centrale.
Održavanje telefonske centrale podrazumeva redovnu preventivnu kontrolu i testiranje vaše opreme, obezbeđenje on-line održavanja i snabdevanje rezervnim delovima. Ukoliko ipak dodje do problema, serviser se hitno odaziva na poziv i započinje servisnu intervenciju na osnovu prijave kvara od strane korisnika, praktično odmah - on line ili dolazi kod vas u najkraćem roku.
